PRO TV Magazin

Nick Kamarera a lansat videoclipul “Get A Life”
Nick Kamarera a lansat cel mai recent videoclip, pentru piesa “Get A Life (Mama Yette)”, featuring Alinka.

RSS

Loto 6/49

20 martie
  • 29
  • 34
  • 24
  • 6
  • 14
  • 1

Noroc


3229334

CSID

Kangoo Jumps cu Annes: cântăreaţa face 10 ore de sport pe săptămână (22:33)
De curând, şi-a lansat un nou single, iar şedinţa foto pentru promovare a fost realizată acolo unde merge frecvent să facă mişcare: la un centru de echitaţie.

The One

Inainte de a fi celebre: Modelele Victoria’s Secret fara machiaj
Douglas Perrett, in calitate de director de casting, a realizat polaroide in ultimii 10 ani cu unele dintre cele cunoscute modele din lume, fara machiaj, iar acum le-a adunat pe toate intr-o carte, Wild Things. In volum apar de la modelele Victoria’s Secret: Rosie Huntington-Whiteley, Miranda Kerr si Candice Swanepoel pana la cele mai cautate modele ale momentului Joan Smalls, Lindsey Wixson si Abbey Lee Kershaw.

Time Out

Filmele de la Cannes ajung la Bucureşti
Mai multe pelicule care s-au remarcat la Festivalul de la Cannes anul acesta vor fi proiectate între 14 şi 20 octombrie la Bucureşti. Proiectul “Les Films de Cannes à Bucarest” se va desfăşura la Cinema Studio şi la Noul Cinematograf al Regizorului Român.

Apropo

Indienii află horoscopul direct din stradă, de la roboţii-astrologi
Indienii sunt pasionaţi de tot ceea ce ţine de predicţii pentru viitor. Ei au găsit o metodă inedită de a afla ce urmează, direct de pe stradă!

ProMotor

VIDEO: Iată de ce se închid şoselele şi autostrăzile!
Vezi în continuare ce se poate întâmpla dacă autorităţile nu iau măsura închiderii şoselelor la timp iarna.

Descoperă

Cercetătorii au aflat de ce au dungi zebrele
Motivul pentru care zebrele au evoluat dungile ce le caracterizează a fost un motiv de dispută între oamenii de ştiinţă vreme de decenii. Acum, o echipă de... Citeşte tot ...

go4it

Google Drive - stocarea în nor, disponibilă în curând
Nu se putea ca Microsoft să aibă sistemul de stocare în nor SkyDrive, iar Google să stea cu mâinile-n sân. Wall Street Journal ne anunţă că gigantul din spatele motorului de căutare va lansa în curând serviciul Google Drive.

Onemagazine

Inainte de a fi celebre: Modelele Victoria’s Secret fara machiaj
Douglas Perrett, in calitate de director de casting, a realizat polaroide in ultimii 10 ani cu unele dintre cele cunoscute modele din lume, fara machiaj, iar acum le-a adunat pe toate intr-o carte, Wild Things. In volum apar de la modelele Victoria’s Secret: Rosie Huntington-Whiteley, Miranda Kerr si Candice Swanepoel pana la cele mai cautate modele ale momentului Joan Smalls, Lindsey Wixson si Abbey Lee Kershaw.

Vitamina D poate preveni instalarea diabetului de tipul I în copilărie

14 martie 2008
Lipsa Vitaminei D din organism stă la baza declanşării a numeroase boli

Administrarea suplimentară de vitamina D poate reduce cu 29% riscul de instalare a diabetului de tipul I, care de obicei apare în copilărie şi adolescenţă şi este asociat cu factori de stil de viaţă precum obezitatea, potrivit unui studiu preluat de dailymail.co.uk.

 

Vitamina D se găseşte în alimente, precum peştele gras – somon, macrou, ton –, dar este formată şi de organism, dacă pielea este expusă la soare.

 

Expunerea zilnică la soare a chipului şi braţelor, timp de 10 - 15 minute, este suficientă pentru acoperirea dozei recomandate de medici de 400 unităţi internaţionale pe zi.

 

Cercetătorii spun, însă, că administrarea suplimentară de vitamina D reduce cu aproape o treime riscul de diabet de tipul I.

 

Numai în Marea Britanie, aproximativ 250.000 de persoane au diabet de tipul I şi cel puţin 20.000 dintre aceştia sunt copii.

 

Noul studiu, o trecere în revistă a altor cinci lucrări anterioare, publicat în Archives of Disease in Childhood, a scos la iveală că probabilităţile de a dezvolta boala sunt invers proporţionale cu dozele de vitamina D administrate. Totuşi, cercetătorii nu au stabilit cu exactitate care ar fi doza de vitamina D cea mai potrivită şi nici vârsta la care ar trebui administrată.

 

De asemenea, unele studii au asociat vitamina D cu dezvoltarea unor maladii autoimune, precum scleroză multiplă şi artrită reumatoidă.

 

Din acest motiv, specialiştii recomandă efectuarea unor studii suplimentare pentru a stabili cu exactitate beneficiile vitaminei D în prevenirea diabetului de tipul I.

 

Cercetătorii au avertizat că incidenţa diabetului de tipul I va creşte la nivel mondial, cu 40% până în 2010, potrivit unor date colectate în urmă cu câţiva ani. "Este mai întâlnită în rândul celor de descendenţă europeană şi afectează două milioane de persoane din Europa şi America de nord", au spus aceştia. "Există o variaţie geografică în ceea ce priveşte incidenţa, copiii din Finlanda prezentând de 400 de ori mai multe probabilităţi de a se îmbolnăvi faţă de cei din Venezuela", au mai spus cercetătorii.

 

Studiul a fost realizat de experţi de la NHS Foundation Trust din Stockport şi de la două spitale din Manchester, Marea Britanie.

 

Diabetul de tipul I (insulino-dependent) constituie 10% din cazurile totale de diabet, fiind mult mai rar decât diabetul de tipul II, dezvoltat mai ales de persoanele cu vârste peste 40 de ani, care sunt supraponderale sau obeze. În diabetul de tipul I, sistemul imunitar distruge celulele pancreasului care produc insulina necesară reglării nivelului de zahăr din sânge. Bolnavii trebuie să ia insulină pentru a supravieţui, dar tratamentele existente nu pot preveni apariţia unor efecte secundare ale maladiei: infarct, accident cerebral, orbire, cangrenă şi insuficienţă renală. Maladia este controlabilă, dar incurabilă.

 

Sursa: Mediafax

twitter
facebook


Nota 1,00 din 1 voturi. Da o nota acestui articol:

Articole din aceeaşi secţiune

Comentarii:


Campurile marcate cu rosu nu sunt valide!

Comentariul a fost adaugat!

Nume:


Email:


Titlu:


Adauga comentariu:
Nu exista comentarii
 
 

Revista presei

Dacia va produce trei noi modele în 2012 în Maroc
Renault a inaugurat astăzi în Tanger, Maroc, cea mai nouă uzină a grupului francez unde începând cu acest an va produce trei noi modele Dacia destinate în special pieţei vest-europene. Pe...

 
 

Apple ar putea pierde un proces de 1,6 miliarde de dolari cu o companie chineză
Compania chineză Proview Electronics se judecă cu Apple pentru despăgubiri de 1,6 miliarde de dolari şi scuze pentru nerespectarea drepturilor de a folosi marca înregistrată iPad.

 
 

Cum a preluat România guvernul Boc, ce şi-a propus să facă şi ce a făcut în realitate
Economia a scăzut în ultimii ani şi probabil nu va atinge foarte curând nivelul din anul de graţie 2008, deficitul bugetar s-a diminuat în urma măsurilor de austeritate, veniturile bugetare...

 
 

Editorial Cristian Tudor Popescu: Alienarea lui Băsescu – în faza „agenturilii”
Chiar dacă situaţia din stradă nu poate fi asemănată cu cea din decembrie `89, T. Băsescu se străduieşte din răsputeri să semene cu N. Ceauşescu al acelor zile.

 
 

Cel mai înalt pod din lume, inaugurat în Mexic - VIDEO
Preşedintele Mexicului, Felipe Calderon, a inaugurat cel mai înalt pod din lume. Măsurând 403 metri în înălţime, podul Baluarte traversează o prăpastie adâncă situată în partea de...

 
 
 
 
COPYRIGHT © 2003-2007 PubliMedia International SA
Statistici SATI